Advertisement

Παναγία Σουμελά Εικόνα / Panagia Soymela Orthodox Icons Iconography Painting / Mε την εικόνα της παναγίας σουμελά ήλθε και ο πόντος».

Παναγία Σουμελά Εικόνα / Panagia Soymela Orthodox Icons Iconography Painting / Mε την εικόνα της παναγίας σουμελά ήλθε και ο πόντος».. Στις 10 το πρωί της 10ης νοεµβρίου 1931 εκτίθεται στα γραφεία του ταµείου στην αθήνα η πάνσεπτος εικόνα της παναγίας σουµελά µαζί µε τα υπόλοιπα ανευρεθέντα κειµήλια, όπου «και ηνάφθησαν διά πρώτην φοράν από της καταστροφής της µονής και της αποκρύψεως της εικόνος δύο. Πρώτος ο λεωνίδας iασωνίδης πρότεινε το 1931 τον επανενθρονισμό της. Δεν υπάρχει μετανάστης πόντιος που να μην κουβάλα την εικόνα αυτή μαζί του ή να μην την έχει σε περίοπτη θέση στο εικονοστάσι του. Τότε η εικόνα φιλοξενήθηκε για λίγο στο σωματείο παναγίας σουμελά για να τοποθετηθεί επίσημα, τον αύγουστο του 1952 στον ιερό ναό νέας παναγίας σουμελά, που χτίστηκε στις πλαγιές του βερμίου. Η μονή παναγίας σουμελά ή μονή σουμελά, είναι ένα πασίγνωστο χριστιανικό.

H θαυματουργή εικόνα της παναγίας σύμφωνα με την παράδοση της ορθοδόξου εκκλησίας είναι έργο του αποστόλου και ευαγγελιστή λουκά. Λίγα είναι τα χριστιανικά μνημεία που έχουν συνδεθεί με την πορεία του ελληνισμού ανά τους αιώνες όσο η παναγία σουμελά στον πόντο: Η εξόριστη παναγία των ποντίων. Στις 10 το πρωί της 10ης νοεµβρίου 1931 εκτίθεται στα γραφεία του ταµείου στην αθήνα η πάνσεπτος εικόνα της παναγίας σουµελά µαζί µε τα υπόλοιπα ανευρεθέντα κειµήλια, όπου «και ηνάφθησαν διά πρώτην φοράν από της καταστροφής της µονής και της αποκρύψεως της εικόνος δύο. Πρώτος ο λεωνίδας iασωνίδης πρότεινε το 1931 τον επανενθρονισμό της.

Xiliades Pistwn Ston Agio Kwnstantino Peiraiws Gia Thn Panagia Soymela
Xiliades Pistwn Ston Agio Kwnstantino Peiraiws Gia Thn Panagia Soymela from paisios.gr
Σύμφωνα με την παράδοση της ορθόδοξης εκκλησίας, η θαυματουργή εικόνα της παναγίας που σήμερα βρίσκεται. Το 1951 ο φίλων κτενίδης υλοποίησε τη θεμελίωση της νέας παναγίας σουμελά στις πλαγιές του βερμίου, στην καστανιά της βέροιας. Τότε η εικόνα φιλοξενήθηκε για λίγο στο σωματείο παναγίας σουμελά για να τοποθετηθεί επίσημα, τον αύγουστο του 1952 στον ιερό ναό νέας παναγίας σουμελά, που χτίστηκε στις πλαγιές του βερμίου. Στις 10 το πρωί της 10ης νοεµβρίου 1931 εκτίθεται στα γραφεία του ταµείου στην αθήνα η πάνσεπτος εικόνα της παναγίας σουµελά µαζί µε τα υπόλοιπα ανευρεθέντα κειµήλια, όπου «και ηνάφθησαν διά πρώτην φοράν από της καταστροφής της µονής και της αποκρύψεως της εικόνος δύο. Τότε η εικόνα φιλοξενήθηκε για λίγο στο σωματείο παναγίας σουμελά για να τοποθετηθεί επίσημα, τον αύγουστο του 1952 στον ιερό ναό νέας παναγίας σουμελά, που χτίστηκε στις πλαγιές του βερμίου. Λίγα είναι τα χριστιανικά μνημεία που έχουν συνδεθεί με την πορεία του ελληνισμού ανά τους αιώνες όσο η παναγία σουμελά στον πόντο: Έργο του αποστόλου και ευαγγελιστή λουκά είναι σύμφωνα με την παράδοση της ορθόδοξης εκκλησίας, η θαυματουργή εικόνα της παναγίας που σήμερα βρίσκεται στον ομώνυμο ιερό ναό στο βέρμιο. Εικόνα παναγία σουμελά με καθαρό ασήμι.

Δεν υπάρχει μετανάστης πόντιος που να μην κουβάλα την εικόνα αυτή μαζί του ή να μην την έχει σε περίοπτη θέση στο εικονοστάσι του.

Η εικόνα, σύμφωνα με την παράδοση της εκκλησίας δημιουργήθηκε από τον απόστολο και ευαγγελιστή λουκά. Η δε ετυμολογία της, σουμελά, προέρχεται από το όρος μελά και το ποντιακό ιδίωμα «σου» που σημαίνει «εις το ή «εις του», και συνεπώς «εις. Πρώτος ο λεωνίδας iασωνίδης πρότεινε το 1931 τον επανενθρονισμό της. Αρχική > πολιτισμός, ιστορία > παναγία σουμελά: Η εικόνα, σύμφωνα με την παράδοση της εκκλησίας δημιουργήθηκε από τον απόστολο και ευαγγελιστή λουκά. Ο πατριάρχης τελεί τη θεία λειτουργία στην παναγία σουμελά μετά από έξι χρόνια. Mε την εικόνα της παναγίας σουμελά ήλθε και ο πόντος». Η παναγία σουμελά, σύμφωνα με την παράδοση, ιδρύθηκε στην πλαγιά του όρους μελά τον 4ο αιώνα (386 μ.χ.) από τους αθηναίους μοναχούς βαρνάβα και σωφρόνιο για να. Λίγα είναι τα χριστιανικά μνημεία που έχουν συνδεθεί με την πορεία του ελληνισμού ανά τους αιώνες όσο η παναγία σουμελά στον πόντο: Χαρακτηριστική για τη σημασία της είναι η δήλωση του λεωνίδα ιασωνίδη. Mε την εικόνα της παναγίας σουμελά ήλθε και ο πόντος».h εικόνα φιλοξενήθηκε για 20 χρόνια στο bυζαντινό mουσείο της aθήνας. Η εικόνα της παναγίας σουμελά τιμάται ιδιαίτερα από τους ποντίους. Εικόνα παναγία σουμελά με καθαρό ασήμι.

Το όνομα σουμελά ετυμολογείται από το όρος μελά και του. Η παναγία η σουμελά είναι μία εικόνα σύμβολο για τον ποντιακό ελληνισμό, αλλά και γενικότερα για την ορθοδοξία. O πρώτος προσέφερε στη μονή ανεκτίμητης αξίας σταυρό με τιμιόξυλο, ο οποίος σήμερα μετά από πολλές περιπέτειες, βρίσκεται μαζί με τα άλλα κειμήλια της μονής στο νέο της. Η δε ετυμολογία της, σουμελά, προέρχεται από το όρος μελά και το ποντιακό ιδίωμα «σου» που σημαίνει «εις το ή «εις του», και συνεπώς «εις. Το μοναστήρι που κατέστρεψαν οι τούρκοι στη γενοκτονία.

Olympiakh Floga Panagia Soymela H 8aymatoyrgh Eikona Kai Oi Logoi Poy Emeine 8ammenh Epi 30 Xronia Fwto Painting Art Angel
Olympiakh Floga Panagia Soymela H 8aymatoyrgh Eikona Kai Oi Logoi Poy Emeine 8ammenh Epi 30 Xronia Fwto Painting Art Angel from i.pinimg.com
H θαυματουργή εικόνα της παναγίας σουμελά εικονογραφήθηκε σύμφωνα με την παράδοση της ορθοδόξου εκκλησίας από τον ευαγγελιστή λουκά. Αρχικά ονομαζόταν παναγία η αθηνιώτισσα, γιατί μετά τον θάνατο του λουκά ένας μαθητής του την έφερε στην αθήνα. Η εικόνα, σύμφωνα με την παράδοση της εκκλησίας δημιουργήθηκε από τον απόστολο και ευαγγελιστή λουκά. Ο πατριάρχης τελεί τη θεία λειτουργία στην παναγία σουμελά μετά από έξι χρόνια. Πανηγυρική θεία λειτουργία τέλεσε σήμερα από την ιερά πατριαρχική και σταυροπηγιακή μονή παναγίας σουμελά, στον πόντο, ο οικουμενικός πατριάρχης βαρθολομαίος, ενώ συλλειτούργησαν οι μητροπολίτες γέρων χαλκηδόνος. Mε την εικόνα της παναγίας σουμελά ήλθε και ο πόντος». Τότε η εικόνα φιλοξενήθηκε για λίγο στο σωματείο παναγίας σουμελά για να τοποθετηθεί επίσημα, τον αύγουστο του 1952 στον ιερό ναό νέας παναγίας σουμελά, που χτίστηκε στις πλαγιές του βερμίου. Η εικόνα της παναγίας σουμελά, αποτελεί το σύμβολο των ελλήνων του πόντου οι οποίοι καταφεύγουν σε αυτή για να τους απαλλάξει από τα προβλήματα και τις συμφορές.

Mε την εικόνα της παναγίας σουμελά ήλθε και ο πόντος».

Σύμφωνα με την παράδοση της ορθόδοξης εκκλησίας, η θαυματουργή εικόνα της παναγίας που σήμερα βρίσκεται. Η μοναδική αυτή εικόνα είναι καλυμμένη με αγνό μελισσοκέρι για να προστατεύεται από τις φθορές και να διατηρούνται αναλλοίωτα τα χρώματα της. Mε την εικόνα της παναγίας σουμελά ήλθε και ο πόντος». Εικόνα παναγία σουμελά με καθαρό ασήμι. Λίγα είναι τα χριστιανικά μνημεία που έχουν συνδεθεί με την πορεία του ελληνισμού ανά τους αιώνες όσο η παναγία σουμελά στον πόντο: O πρώτος προσέφερε στη μονή ανεκτίμητης αξίας σταυρό με τιμιόξυλο, ο οποίος σήμερα μετά από πολλές περιπέτειες, βρίσκεται μαζί με τα άλλα κειμήλια της μονής στο νέο της. Η εξόριστη παναγία των ποντίων. Η εικόνα της παναγίας σουμελά, αποτελεί το σύμβολο των ελλήνων του πόντου οι οποίοι καταφεύγουν σε αυτή για να τους απαλλάξει από τα προβλήματα και τις συμφορές. Σύμφωνα με την παράδοση της ορθόδοξης εκκλησίας, η θαυματουργή εικόνα της παναγίας είναι έργο του αποστόλου και ευαγγελιστή λουκά. Είναι για αυτούς προστάτιδα αλλά και λιμένας σωτήριος σε κάθε δυσκολία. H θαυματουργή εικόνα της παναγίας σουμελά εικονογραφήθηκε σύμφωνα με την παράδοση της ορθοδόξου εκκλησίας από τον ευαγγελιστή λουκά. Τότε η εικόνα φιλοξενήθηκε για λίγο στο σωματείο παναγίας σουμελά για να τοποθετηθεί επίσημα, τον αύγουστο του 1952 στον ιερό ναό νέας παναγίας σουμελά, που χτίστηκε στις πλαγιές του βερμίου. Η παναγία η σουμελά είναι μία εικόνα σύμβολο για τον ποντιακό ελληνισμό, αλλά και γενικότερα για την ορθοδοξία.

Η θαυματουργός εικόνα της παναγίας σουμελά είναι ένα ισχυρό σύμβολο για τον ποντιακό ελληνισμό. Σύμφωνα με την παράδοση της ορθόδοξης εκκλησίας, η θαυματουργή εικόνα της παναγίας που σήμερα βρίσκεται. Τότε η εικόνα φιλοξενήθηκε για λίγο στο σωματείο παναγίας σουμελά για να τοποθετηθεί επίσημα, τον αύγουστο του 1952 στον ιερό ναό νέας παναγίας σουμελά, που χτίστηκε στις πλαγιές του βερμίου. Η παναγία η σουμελά είναι μία εικόνα σύμβολο για τον ποντιακό ελληνισμό, αλλά και γενικότερα για την ορθοδοξία. Η παναγία σουμελά, σύμφωνα με την παράδοση, ιδρύθηκε στην πλαγιά του όρους μελά τον 4ο αιώνα (386 μ.χ.) από τους αθηναίους μοναχούς βαρνάβα και σωφρόνιο για να.

Panagia Soymela To Monasthri Poy Katestrepsan Oi Toyrkoi Sth Genoktonia Twn Pontiwn Kai H Eikona Poy Sw8hke In Gr
Panagia Soymela To Monasthri Poy Katestrepsan Oi Toyrkoi Sth Genoktonia Twn Pontiwn Kai H Eikona Poy Sw8hke In Gr from www.in.gr
Το 2010 η τουρκική κυβέρνηση έδωσε άδεια στο οικουμενικό πατριαρχείο για να τελεστεί στη μονή. Τότε η εικόνα φιλοξενήθηκε για λίγο στο σωματείο παναγίας σουμελά για να τοποθετηθεί επίσημα, τον αύγουστο του 1952 στον ιερό ναό νέας παναγίας σουμελά, που χτίστηκε στις πλαγιές του βερμίου. Χαρακτηριστική για τη σημασία της είναι η δήλωση του λεωνίδα ιασωνίδη. Antenna star 13 αυγούστου 2021. Εικόνα παναγία σουμελά με καθαρό ασήμι. Η εικόνα της παναγίας σώθηκε γιατί είχε θαφτεί σε κοντινό παρεκκλήσι. Η εικόνα της παναγίας είναι ένα σύμβολο για τους έλληνες του πόντου η εικόνα της παναγίας είναι ένα σύμβολο για τους έλληνες του πόντου. Αρχική > πολιτισμός, ιστορία > παναγία σουμελά:

Δεν υπάρχει μετανάστης πόντιος που να μην κουβάλα την εικόνα αυτή μαζί του ή να μην την έχει σε περίοπτη θέση στο εικονοστάσι του.

Το μοναστήρι που κατέστρεψαν οι τούρκοι στη γενοκτονία. H θαυματουργή εικόνα της παναγίας σύμφωνα με την παράδοση της ορθοδόξου εκκλησίας είναι έργο του αποστόλου και ευαγγελιστή λουκά. Η παναγία σουμελά, σύμφωνα με την παράδοση, ιδρύθηκε στην πλαγιά του όρους μελά τον 4ο αιώνα (386 μ.χ.) από τους αθηναίους μοναχούς βαρνάβα και σωφρόνιο για να. Το μοναστήρι που κατέστρεψαν οι τούρκοι στη γενοκτονία των ποντίων και η εικόνα που σώθηκε > πολιτισμός, ιστορία > παναγία σουμελά: Σύμφωνα με την παράδοση της ορθόδοξης εκκλησίας, η θαυματουργή εικόνα της παναγίας είναι έργο του αποστόλου και ευαγγελιστή λουκά. Πανηγυρική θεία λειτουργία τέλεσε σήμερα από την ιερά πατριαρχική και σταυροπηγιακή μονή παναγίας σουμελά, στον πόντο, ο οικουμενικός πατριάρχης βαρθολομαίος, ενώ συλλειτούργησαν οι μητροπολίτες γέρων χαλκηδόνος. Έργο του αποστόλου και ευαγγελιστή λουκά είναι σύμφωνα με την παράδοση της ορθόδοξης εκκλησίας, η θαυματουργή εικόνα της παναγίας που σήμερα βρίσκεται στον ομώνυμο ιερό ναό στο βέρμιο. Το όνομα σουμελά ετυμολογείται από το όρος μελά και του. Δεν υπάρχει μετανάστης πόντιος που να μην κουβάλα την εικόνα αυτή μαζί του ή να μην την έχει σε περίοπτη θέση στο εικονοστάσι του. Εικόνα παναγία σουμελά με καθαρό ασήμι. Τότε η εικόνα φιλοξενήθηκε για λίγο στο σωματείο παναγίας σουμελά για να τοποθετηθεί επίσημα, τον αύγουστο του 1952 στον ιερό ναό νέας παναγίας σουμελά, που χτίστηκε στις πλαγιές του βερμίου. Η εικόνα, σύμφωνα με την παράδοση της εκκλησίας δημιουργήθηκε από τον απόστολο και ευαγγελιστή λουκά. Η εικόνα της παναγίας σώθηκε γιατί είχε θαφτεί σε κοντινό παρεκκλήσι.

Δεν υπάρχει μετανάστης πόντιος που να μην κουβάλα την εικόνα αυτή μαζί του ή να μην την έχει σε περίοπτη θέση στο εικονοστάσι του παναγία σουμελά. Η θαυματουργός εικόνα της παναγίας σουμελά είναι ένα ισχυρό σύμβολο για τον ποντιακό ελληνισμό.

Posting Komentar

0 Komentar